
Hotel Employee Rate kiest voor de betrouwbare WordPress Hosting van Klikonline
Bij Klikonline zijn we trots om te mogen samenwerken met Hotel Employee Rate, een internationaal bedrijf met kantoren in zowel
Met een Klik geregeld in Nederland!
Klikonline handelend onder de naam Klikonline, biedt als webhosting partij website hosting en
aanverwante diensten. Wanneer je onze website www.klikonline.nl bezoekt of gebruik maakt van onze
diensten, verwerken wij persoonsgegevens van jou. Jouw privacy is voor ons van groot belang. Wij houden ons
dan ook aan de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG).
Jouw gegevens zijn veilig bij ons en wij zullen deze gegevens correct gebruiken. In deze privacy- en
cookieverklaring leggen wij uit wat wij doen met informatie die we over jou te weten komen. Door gebruik te
maken van onze diensten, verkrijgen wij verschillende soorten persoonsgegevens van jou. Per doeleinde wordt
aangegeven welke gegevens wij van jou verkrijgen, met welke doel wij deze gegevens verwerken en hoe lang die
worden bewaard. Indien je vragen hebt of wilt weten wat we precies van jou bijhouden, neem dan contact met
ons op via de gegevens onderaan deze privacy- en cookieverklaring.
Bij bepaalde onderdelen van onze website moet je je eerst registreren. Daarmee maken wij een account voor je
aan, waarop je kunt inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord.
Hiervoor verwerken wij de volgende persoonsgegevens:
• NAW-gegevens
• E-mailadres
• Telefoonnummer
• IP adres
Dit doen wij om de overeenkomst die wij met jou aangaan, uit te kunnen voeren. Wij bewaren jouw
persoonsgegevens totdat je je account weer opzegt, of maximaal 2 jaar nadat je voor het laatst hebt ingelogd
op je account en geen actieve diensten en/of producten meer bij ons afneemt. We gaan er dan namelijk vanuit
dat je geen gebruik meer wil maken van onze dienstverlening. Wij bewaren deze informatie, zodat je deze niet
steeds opnieuw hoeft in te vullen en zodat we je makkelijker kunnen benaderen als dat nodig is.
Nadat je je geregistreerd hebt, kun je inloggen op je account en heb je toegang tot jouw omgeving, waar je
bijvoorbeeld een bestelling kunt plaatsen.
• Accountgegevens
• NAW-gegevens
• E-mailadres
• Telefoonnummer
• Factuuradres
• Betalingsgegevens
• Bedrijfsnaam
• Geboortedatum
• Geslacht
Dit doen wij om de overeenkomst die wij met jou aangaan, uit te kunnen voeren. Wij bewaren jouw
persoonsgegevens totdat je je account weer opzegt, of maximaal 2 jaar nadat je voor het laatst hebt ingelogd
op je account en geen actieve diensten en/of producten meer bij ons afneemt. We gaan er dan namelijk vanuit
dat je geen gebruik meer wil maken van onze dienstverlening. Wij bewaren deze informatie, zodat je deze niet
steeds opnieuw hoeft in te vullen en zodat we je makkelijker kunnen benaderen als dat nodig is. Je kunt je
account informatie aanpassen wanneer je dat wilt in jouw beheeromgeving.
Via onze website kun je een bestelling plaatsen. Wanneer je een bestelling bij ons plaatst, laat je bepaalde
gegevens achter. Deze gegevens hebben wij nodig om de bestelling af te handelen.
• NAW-gegevens
• Contactgegevens (e-mailadres en telefoonnummer)
• Factuuradres
• Betalingsgegevens
Dit doen wij om de overeenkomst die wij met jou aangaan, uit te kunnen voeren. Wij bewaren deze gegevens tot
2 jaar nadat je de bestelling geplaatst hebt. Dit doen wij om je beter van dienst te kunnen zijn, wanneer je niet
tevreden bent met onze diensten. Sommige gegevens bewaren wij langer als wij daartoe wettelijk verplicht zijn
(bijvoorbeeld vanwege de fiscale bewaarplicht).
Via onze website of via jouw account kun je je aanmelden voor onze nieuwsbrief. In deze nieuwsbrief informeren
wij je maximaal 2 keer per maand per e-mail over tips en adviezen voor je website of webshop, aanbiedingen,
nieuws en relevante blogs.
• Naam
• E-mailadres
• Klantnummer
Dit doen wij op basis van jouw toestemming. Wij bewaren deze informatie, totdat je je afmeldt voor de
nieuwsbrief. Je kunt je op ieder moment afmelden. Iedere nieuwsbrief bevat een afmeldlink.
Ook versturen wij aanbiedingen en promoties via e-mail. Via onze website of via jouw account kun je je
aanmelden voor deze mailingen. Deze mailingen versturen we afhankelijk van je voorkeuren en inschrijvingen,
maximaal 4 keer per maand.
Hiervoor verwerken wij de volgende persoonsgegevens:
• Naam
• E-mailadres
• Klantnummer
Wij versturen deze mailingen alleen als jij je hiervoor hebt ingeschreven. Wij bewaren deze informatie totdat je je
afmeldt. Je kunt je op ieder moment afmelden, elke e-mail bevat een afmeldlink.
Op onze website bieden wij verschillende mogelijkheden om contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch,
maar ook via de mail, het contactformulier of via de chatfunctie.
Hiervoor verwerken wij de volgende persoonsgegevens:
• Naam
• E-mailadres
• Telefoonnummer
• Geluidsopnames van telefoongesprekken
• Klantnummer
• Eventuele informatie die je zelf invult als inhoud van een bericht
Dit doen wij om jouw verzoek om contact met je op te nemen netjes af te kunnen handelen en om de
overeenkomst hiertoe met jou uit te voeren. We bewaren deze informatie, zolang als dat nodig is voor dit contact
of tot maximaal 3 maanden, nadat wij voor het laatst contact met je hebben gehad, omdat we er zeker van
willen zijn dat we je vraag of klacht goed hebben afgehandeld.
• IT-leveranciers en -dienstverleners
• Cookiedienstverleners
• Analysetools
• Betalingsdienstverleners
• Partners
• Marketingbedrijven
• Business Units van Klikonline
Om onze diensten te kunnen verlenen, kunnen wij jouw persoonsgegevens verstrekken aan partijen die zijn
gevestigd buiten de Europese Economische Ruimte (EER). Wij doen dit alleen indien er sprake is van een
passend beschermingsniveau voor de verwerking van persoonsgegevens. Dit betekent bijvoorbeeld dat we
een modelovereenkomst van de Europese Commissie gebruiken of afspraken maken over de omgang met
persoonsgegevens.
Een aantal van deze partijen stelt zich te houden aan de Privacy Shield principes en is aangesloten bij het
Privacy Shield-programma van het Amerikaanse Ministerie van Handel. Tot voor kort betekende de aansluiting
bij het Privacy Shield-programma dat er sprake was van een passend beschermingsniveau voor de verwerking
van eventuele persoonsgegevens. Met de uitspraak van het Hof van Justitie van de EU van 16 juli 2020 (Schrems
II zaak) is dit Privacy Shield echter ongeldig verklaard. We zijn momenteel aan het onderzoeken hoe we dit het
beste kunnen ondervangen. We hebben privacy zeer hoog in het vaandel staan en proberen er alles aan te
doen om tot een passende oplossing te komen. Als we een passende oplossing hebben, zullen we je hierover
informeren via deze privacyverklaring. Heb je vragen over de verwerking van jouw persoonsgegevens? Neem
dan contact met ons op, via de contactgegevens in deze privacyverklaring.
Wij nemen passende technische en organisatorische maatregelen met betrekking tot de te verrichten
verwerkingen van persoonsgegevens, tegen verlies of tegen enige vorm van onrechtmatige verwerking (zoals
onbevoegde kennisname, aantasting, wijziging of verstrekking van de persoonsgegevens).
Op onze website gebruiken we cookies en vergelijkbare technieken (hierna: cookies), zoals een retargeting
pixel, van onszelf en van derde partijen. Cookies zijn informatiebestandjes die bij het bezoeken van een website
automatisch kunnen worden opgeslagen op of uitgelezen van het apparaat (zoals PC, tablet of smartphone)
van de bezoeker. Dat gebeurt via de webbrowser op het apparaat. Wij gebruiken cookies om:
• Functionaliteiten van de website mogelijk te maken (technische en functionele cookies)
• Het gebruik van de website te analyseren en op basis daarvan de website gebruiksvriendelijker te
maken (analytische cookies)
• Gepersonaliseerde advertenties te kunnen laten zien (marketing cookies en retargeting pixel)
Wanneer je onze website voor het eerst bezoekt, tonen wij een melding met uitleg over cookies. Hierbij zullen we,
voor zover wij dat verplicht zijn, vragen om jouw akkoord voor het gebruik van cookies.
In je webbrowser kun je instellen dat het opslaan van cookies alleen wordt geaccepteerd wanneer je hiermee
instemt. Raadpleeg voor meer informatie hierover de handleiding van je browser. Let op: veel websites werken
niet optimaal als de cookies zijn uitgeschakeld.
De meeste cookies hebben een houdbaarheidsdatum. Als een houdbaarheidsdatum is ingesteld, wordt het
cookie automatisch verwijderd wanneer de houdbaarheidsdatum verstrijkt. Je kunt er ook voor kiezen de
cookies handmatig te verwijderen, voordat de houdbaarheidsdatum is verstreken. Raadpleeg hiervoor de
handleiding van je browser
Je hebt de volgende rechten:
• Recht op inzage: Je hebt het recht de persoonsgegevens die wij van jou verwerken, in te zien.
• Recht op rectificatie: Je hebt het recht de persoonsgegevens die wij van jou verwerken, te corrigeren
of aan te vullen, indien deze onjuist of onvolledig zijn.
• Recht van bezwaar: Je kunt bezwaar maken tegen de verwerking van jouw persoonsgegevens en
tegen direct marketing.
• Recht op verwijdering: Je kunt ons verzoeken jouw persoonsgegevens te verwijderen.
• Recht om je toestemming in te trekken: indien je ons toestemming hebt gegeven om
persoonsgegevens te verwerken, dan kun je deze toestemming op ieder moment intrekken.
• Recht op overdraagbaarheid van gegevens: indien het technisch mogelijk is, heb je het recht om de
persoonsgegevens die wij van jou verwerken te laten overdragen naar een derde partij.
• Recht op beperking van de verwerking: in sommige gevallen kun je ons verzoeken om het verwerken
van jouw persoonsgegeven (al dan niet tijdelijk) te beperken.
Bij je verzoek kunnen wij je vragen om je te identificeren. Wij vragen hiervoor gegevens op om er zeker van te zijn
dat jij de juiste persoon bent aan wie de persoonsgegevens toebehoren.
Wij zullen in principe binnen een maand aan je verzoek voldoen. Deze termijn kan echter met twee maanden
worden verlengd om redenen die verband houden met de specifieke privacyrechten of de complexiteit van het
verzoek. Als wij deze termijn verlengen, zullen wij je daarvan tijdig op de hoogte stellen.
Indien je één van je rechten wilt uitoefenen, dan kun je dat kenbaar maken via avg@klikonline.nl.
Wanneer onze dienstverlening wijzigt, moeten wij natuurlijk ook onze privacy- en cookieverklaring aanpassen.
Raadpleeg daarom regelmatig deze privacy- en cookieverklaring voor de meest actuele informatie.
Als je vragen hebt, of een klacht in wilt dienen over het gebruik van je persoonsgegevens, kun je contact met ons
opnemen via de contactgegevens onderaan deze privacy- en cookieverklaring. Wij pakken elke vraag en klacht
intern op en communiceren dit verder met jou. Als je vindt dat wij je niet op de juiste manier helpen, dan heb je
het recht om een klacht in te dienen bij de toezichthouder. Deze heet de Autoriteit Persoonsgegevens.
Klikonline
Ohmweg 1A, 2952BD Alblasserdam
E-mailadres: avg@klikonline.nl
KvK-nummer: 91513634
Bij Klikonline zijn we trots om te mogen samenwerken met Hotel Employee Rate, een internationaal bedrijf met kantoren in zowel
Bij Klikonline zijn we trots om aan te kondigen dat Webprof, een ervaren partij in webontwikkeling en digitale oplossingen, de
Bij Klikonline zijn we trots wanneer andere professionals in de webwereld kiezen voor onze oplossingen. Daarom delen we met plezier